مکان های تفریحی کیش

 

 

 

مکان های دیدنی کیش همراه با قیمت

 

جزیره کیش , بنا شده در خلیج فارس نزدیک جزیره قشم , دوستداشتنی ترین توچال جزیره ای ایران و چهارمی مقصد دوست داستنی توریستی در جنوب غربی آسیا است .

گردشگری کیش این محبوبیت را وام دار یک‌سری ادله است . کیش در کنار قشم یک ناحیه تجارت آزاد است . این بدان معنی است که گردشگران هنگام مراجعه به کیش مکلف نیستند تا زمانی که بیشتراز 14 روز اقامت نداشته باشند , روادید نداشته باشند . همینطور این بدان معناست که تقریباً تمام کالاها در کیش نسبت به سایر بخشها غیر تجاری تجارت ارزان تر هستند .

با این وجود , آنچه واقعاً این جزیره را ( مروارید خلیج عجم ( و یک مکان گردشگری مضاعف دوستداشتنی معرفی می کند , جاذبه ها و تجهیزات تفریحی بیشماری است . بیایید به برخی از محبوب ترین جاذبه های توریسم جزیره کیش بپردازیم .

 

1 - بوستان دلفین های کیش

 

پارک دلفین کیش حیوان ها متفاوتی اعم از شیرهای دریایی را در خویش جای داده است .

پارک دلفین کیش یک پارک تفریحی عظیم 100 هکتاری است که در نصیب جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است . این صاحبخانه بیش از 20 جور پستاندار دریایی از جمله دلفین ها , شیرهای دریایی , گربه ماهیان , گردوها و پنگوئن ها است . درین راس اتوبوس هایی موجود است که می توانید برای مشاهده از بخش های متعدد بوستان ازجمله دلفیناریوم , بوستان پرنده و استخرهای مختلف که پستانداران دریایی متمایز دارا هستند از آن ها تماشا فرمائید . در صورتی‌که حیوان‌ها را دوست دارید , مطمئناً باید بدین مکان رجوع‌نمایید .

 

2 - کشتی یونانی

 

کشتی یونانی یک کشتی باری 75 ساله است که از سال 1966 در نصیب مطرح ترین جزیره کیش به پرده رفته است . این مرزو بوم در سالیان اخیر تبدیل به یک جاذبه مهم توریستی کیش شده‌است , جایی که صدها نفر برای تماشای زیبایی در ساحل توده می گردند . چشم انداز غروب خورشید در شب .

صحنه های بدون نقص در ساحل کشتی یونان . غروب خورشید صحنه ای است که در ساحل کشتی یونان از دست نمی رود .

در ساحل کشتی یونان تجهیزات گسترده ای ازجمله رستوران های ایرانی و لبنانی , کافی شاپ و اجاره دوچرخه موجود هست . در‌حالتی که صحنه های بی نقصی از عکس , پیک نیک و معاشرت با مردم جمهوری اسلامی ایران را در یک محفظه بسیار آهسته دوست دارید , کشتی یونان مطمئناً یک تجربه به یادماندنی برای شما خواهد بود .

 

3 - بوستان تم اقیانوس

 

پارک آبی رنگ اقیانوس اولی پارک آبی‌رنگ با مضمون در جمهوری اسلامی ایران است که در ژانویه سال 2017 بهره‌برداری شد . این پارک در فضای گشوده با قصه Mystery of Castle Sun ساخته شده است که به وسیله افسانه https://en.search.wordpress.com/?src=organic&q=attractions in kish دیزنی و معمار کهنه فعالیت احمد جعفری اجرا شده‌است .

این پارک تم دارای بیش تر از 400 نفر کارکنان است و علاوه بر دو رستوران , چهار ایستگاه آبمیوه و کافی شاپ و دو حیطه خرید دارنده 13 سوار , چهار استخر و یک آبگرم است . در شش ماه اول بعد از بهره برداری , پارک آبی اقیانوس با جذب بیشتراز 80 گردشگری های کیش هزار گردشگر رکورد جدیدی را در جهانگردی کیش ایران رقم زد .

 

4 - شهر زیرزمینی کاریز

 

افراد متعددی به دلیل جاذبه های تاریخی آن به کیش هجرت نمی کنند , از این رو آنها‌را غافلگیر می نماید که بدانند کیش یکی دیرین ترین شهرهای زیرزمینی کشور‌ایران را داراست . شهر زیرزمینی کاریز , کاریز به معنای حقیقی و واقعی واژه و کلمه به معنای قنات یا قنات , بیش تر از 2000 سال پیش توسط ساکنان شهر هاریه به منظور گردآوری آب خالص ساخته شده است .

شهر زیرزمینی کاریس یک جاذبه تاریخی و رونق توریسم جزیره کیش است .

وقتی که درون آن میباشید , از سقف مرجانی که فسیل های باستانی ماهی و پوسته وجود دارد , که توسط افراد محلی گفته می شود مرتبط با میلیون ها سال گذشته باشد , دقت نمایید . همچنین جذاب است بدانید که کریز در تمام فصول دارنده دمای خنک استوار است , هیچ گاه برفراز یا این که زیر 22 - 25 جايگاه سانتیگراد نروید .

 

5 - حاشیه دریا خانمها

 

پرداخت چه بسا هزینه یه خرده برای استعمال از چیزی مانند کنار دریا احتمال دارد غیر نرمال به حیث رسد . البته حاشیه دریا بانوان کیش یکی بهترین جور در خاورمیانه است .

گردشگری کیش : کنار دریا خانمها در جزیره کیش خانمها می توانند در کنار دریا منحصربه‌فرد خانمها در جزیره کیش