جاذبه های طبیعی کیش

 

 

 

مکان های تفریحی کیش

 

جزیره کیش , واقع در خلیج فارس نزدیک جزیره قشم , محبوب ترین توچال جزیره http://www.bbc.co.uk/search?q=attractions in kish ای کشور ایران و چهار‌مین مقصد دوست داستنی توریستی در جنوب غربی آسیا است . جاهای دیدنی کیش

توریسم کیش این محبوبیت را وام دار یک‌سری دلیل است . کیش در کنار قشم یک حیطه تجارت آزاد است . این بدان معنی است که گردشگران هنگام مراجعه به کیش موظف نیستند تا وقتیکه بیش تر از 14 روز اقامت نداشته باشند , روادید نداشته باشند . همینطور این بدان معناست که تقریباً تمام کالاها در کیش نسبت به بقیه بخشها غیر تجاری تجارت ارزان تر میباشند .

با این حال , آنچه واقعاً این جزیره را ( مروارید خلیج فارس ( و یک مکان توریسم فراوان دوست داستنی معرفی می نماید , جاذبه ها و امکانات تفریحی بیشماری است . بیایید به بعضا از دوستداشتنی ترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش بپردازیم .

 

1 - پارک دلفین های کیش

 

بوستان دلفین کیش حیوانات مختلفی از جمله شیرهای دریایی را در خویش جای داده است .

بوستان دلفین کیش یک بوستان تفریحی عظیم 100 هکتاری است که در قسمت جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده‌است . این صاحب خانه بیش تر از 20 جور پستاندار دریایی ازجمله دلفین ها , شیرهای دریایی , گربه ماهیان , گردوها و پنگوئن ها است . در‌این راس اتوبوس هایی موجود هست که می توانید برای تماشا از قسمت های متعدد پارک ازجمله دلفیناریوم , پارک پرنده و استخرهای متفاوت که پستانداران دریایی مختلفی دارا‌هستند از آنان مشاهده فرمائید . در صورتی‌که حیوان ها را دوست دارید , مطمئناً باید به‌این مکان مراجعه نمایید .

 

2 - کشتی یونانی

 

کشتی یونانی یک کشتی باری 75 ساله است که از سال 1966 در نصیب مطرح ترین جزیره کیش به پرده رفته است . این کشور در سالهای اخیر تبدیل به یک جاذبه دارای اهمیت توریستی کیش شده‌است , جایی که صدها نفر برای تماشای زیبایی در ساحل جمع میشوند . چشم انداز غروب خورشید در شب .

صحنه های بی نقص در ساحل کشتی یونان . غروب خورشید صحنه ای است که در کنار دریا کشتی یونان از دست نمی رود .

در کنار دریا کشتی یونان امکانات گسترده ای اعم از رستوران های اهل ایران و لبنانی , کافی شاپ و اجاره دوچرخه وجود دارد . در شرایطی‌که صحنه های بی نقصی از عکس , پیک نیک و معاشرت با مردم کشور ایران را در یک محیط دوچندان آهسته دوست دارید , کشتی یونان مطمئناً یک تجربه به یاد ماندنی برای شما خواهد بود .

 

3 - پارک تم اقیانوس

 

بوستان آبی رنگ اقیانوس اولی بوستان آبی‌رنگ با مضمون در ایران است که در ژانویه سال 2017 بهره‌برداری شد . این بوستان در فضای باز با قصه Mystery of Castle Sun ساخته شده است که بوسیله افسانه دیزنی و معمار کهنه عمل احمد جعفری اجرا شده‌است .

این پارک تم دارنده بیش از 400 نفر پرسنل است و علاوه بر دو رستوران , چهار ایستگاه آب میوه و کافی شاپ و دو منطقه خرید دارای 13 سوار , چهار استخر و یک آبگرم است . در شش ماه اول بعداز بهره‌برداری , پارک آبی رنگ اقیانوس با جذب بیش تر از 80 هزار گردش گر رکورد جدیدی را در جهانگردی کیش ایران رقم زد .

 

4 - شهر زیرزمینی کاریز

 

اشخاص زیادی به دلیل جاذبه های تاریخی آن به کیش هجرت نمی‌کنند , از این رو آنان‌را غافلگیر می نماید که بدانند کیش یکی‌از قدیمی ترین شهرهای زیرزمینی کشور ایران را داراست . شهر زیرزمینی کاریز , کاریز به معنای حقیقی وواقعی واژه و کلمه به معنای قنات یا قنات , بیش تر از 2000 سال پیش بوسیله ساکنان شهر هاریه به خواسته جمع آوری آب خالص تاسیس شده است .

شهر زیرزمینی کاریس یک جاذبه تاریخی و رونق توریسم جزیره کیش است .

هنگامی که درون آن می‌باشید , از سقف مرجانی که فسیل های باستانی ماهی و پوسته موجود هست , که بوسیله افراد محلی گفته می شود مربوط به میلیون ها سال قبل باشد , توجه کنید . همینطور جذاب است بدانید که کریز در تمام فصول دارنده دمای خنک استوار است , هرگز در بالای یا این که تحت 22 - 25 مرتبه سانتیگراد نروید .

 

5 - حاشیه دریا خانمها

 

پرداخت حتی هزینه کمی برای استفاده از چیزی نظیر ساحل ممکن است غیر عادی به لحاظ برسد . البته کنار دریا بانوان کیش یکی‌از شایسته ترین گونه در خاورمیانه است .

توریسم کیش : ساحل خانمها در جزیره کیش خانمها میتوانند در کنار دریا منحصر خانمها در جزیره کیش شنا و آفتاب بگیرند