جاهای تفریحی کیش در شب

 

 

 

جاهای دیدنی کیش با آدرس

 

کیش جزیره ای به طول 35 مایل و در فاصله 12 مایلی حاشیه دریا جمهوری اسلامی ایران است . زمانی که یک تفرجگاه سری شاه سابق و مهمان‌ها نابغه وی باشد , کیش از دو جزیره مهم کشور ایران مجلل خیس و پیشرفته خیس است . نظیر قشم , این حوزه‌ همینطور یک تجارت آزاد است و گردشگران خارجی تا 14 روز دیگر نیاز به روادید ندارند , به این معنی که حتی اگر نتوانید آن را به سرزمین دارای اهمیت بسپارید , گشوده نیز می توانید به کیش هجرت کنید تا طعم میهمان نوازی ایرانی را http://www.bbc.co.uk/search?q=Top things to do in Kish Island بدست آورید . . تابستان ها میتوانند به صورت غیرقابل تحمل گرم و مرطوب باشند , بدین ترتیب شایسته ترین ماه ها برای بازدید میان نوامبر و مارس است . در اینجا روستا قضیه برتر برای انجام و دیدن در جزیره کیش آورده شده‌است .

از کیش دریایی تا غواصی غواصی , پیاده روی از خواب تا جت اسکی , کیش همگی چیز را داراست . این کار ها به وسیله زنان و مردان جوان و کاملاً برنز ایرانی انجام می شود که به شما یاد‌آوری می کنند و اهمیت ندارد در چه قسمتی از عالم قرار دارید , فرهنگ گشت و گذار همان است . در حالی که هنوز عفاف ناخواسته در این جزیره ها مورد نیاز است ولی کمی ملایم تر است . برای کمپانی در‌این عمل های آبی , یک کلاه شنا به عنوان عفاف برای زنان کافی است . در شرایطی که نمیخواهید در بنا شده در آب قرار بگیرید , می‌توانید قایق های شیشه ای را آزمون کنید تا نگاهی به معاش دریایی رنگارنگ آکواریوم خلیج فارس بیندازید .

مسیر دوچرخه به طول 47 مایل در سراسر جزیره مار است و غیر وابسته از جاده های خودرو , ساختن یک منش خوشگل و علی الخصوص آسوده برای جستن سواحل منزوی و متوقف کردن در اوقات فراغت شما برای به چنگ آوردن عکس در قبال بگراند قشنگ از آب لاجورد خلیج فارس . ایستگاه های اجاره در تمام جزیره واقع گردیده اند , و دوچرخه , سه چرخه , دوچرخه پشتوانه و اسکوتر همه برای اجاره به طور ساعتی یا روزمره دردسترس هستند

Khulla F . از سال 1966 در سواحل جنوب غربی جزیره لنگر گرفته شده است . کشتی در انگلیس تاسیس شده است و گذشته از وصال به آخری صاحب و مالک , یونانی , یک‌سری توشه صاحبان آن را تغییر و تحول داده است . سرانجام کشتی به خارج از حاشیه دریا کیش رفت و اگر‌چه تلاشی برای نجات وی انجام شد , ولی این عمل بیهوده بود و از آن عصر تا به امروز در جای خود ما‌نده است . کشتی یونانی مخصوصاً هنگام غروب آفتاب , هنگامی که گردشگران می توانند از او عکس بگیرند , خوشگل هستند .

 

پارک کشتی یونان , کیش , کشور ایران

 

در ساحل شرقی جزیره واقع شده‌است , این حاشیه دریا برای مرجان زیبایی که در آنجا میتوانید نامگذاری کنید . کنار دریا با آجیل پوشانده شده‌است که در کنار نخلستان ها و محوطه سازی , چشم انداز ای مخصوصا پانوراما را به شما ارائه می‌دهد . این حاشیه دریا یک مکان مختص و خاص برای تماشای طلوع خورشید فراموش نشدنی است . بسیاری از کلوپ های ورزشی دریایی نیز در اینجا واقع گردیده اند و انجام هرگونه کار را به راحتی رزرو می نمایند .

 

کنار دریا مرجان , هرمزگان , کیش , ایران

 

ایرانیان باستان به جهت فقدان آب در بخش اعظمی از مناطق کشور‌ایران , دارای سیستم قنات بودند که چاههای عمودی را به آرامی شیب می زدند و آب را به بخش ها خشک می رسانند . Kariz یک کدام از این قناتهای 2500 ساله است و مشاهده کنندگان می توانند از روش تونل های آن قدم بزنند و از این مدل سیستم منظره ای نزدیک تر به دست آورند . این تونل ها بیش تر از پنج مایل امتداد دارا هستند و کاریز را طولانی تر مشابه یک شهر زیرزمینی می نماید . این سازه باستانی با افزودن غرفه های صنعت های دستی و یک چایخانه سنتی نگهداری شده البته امروزی شده‌است .

شهر زیرزمینی کاریز , هرمزگان http://safarb.com , کیش , المپیک , میرموهانا , ایران

گفته می شود این شهر قرن هشتم به عبارتی شهری است که سعدی , شعر سرا پر اسم و رسم پارسی در کارنامه خویش , گلستان از آن خاطر نموده است . حیره در بخش مرکزی و شمالی جزیره قراردارد و معماری باستانی را به نمایش می گذارد , هرچند امروزه هنوز بخش زیادی از آن دست نخورده باقی مانده است , اما ویرانه ها حاکی از یک حیطه لبریز رونق است . کاوش های این سایت تقریب می زند که حدود 1000 سال تأسیس شده و 600 سال آن‌گاه رها شده‌است .

 

شهر باستانی