مناطق دیدنی کیش

 

 

 

جاهای دیدنی کیش با قیمت 97

 

جزیره کیش , واقع در خلیج عجم نزدیک جزیره قشم , محبوب ترین توچال جزیره ای کشور ایران و چهار‌مین مقصد دوست داستنی توریستی در جنوب غربی آسیا است .

گردشگری کیش این محبوبیت را وامدار یک سری دلیل است . کیش در کنار قشم یک ناحیه تجارت آزاد است . این بدان مضمون‌ است که گردشگران هنگام مراجعه به کیش موظف نیستند تا زمانی که بیش از 14 روز اقامت نداشته باشند , روادید نداشته باشند . همچنین این بدان معناست که تقریباً تمام کالاها در کیش نسبت به سایر مناطق غیر تجاری تجارت ارزان تر می‌باشند .

با این وجود , آنچه واقعاً این جزیره را ( مروارید خلیج فارس ( و یک مکان توریسم دوچندان دوستداشتنی معرفی می نماید , جاذبه ها و امکانات تفریحی بیشماری است . بیایید به برخی از دوستداشتنی ترین جاذبه های توریسم جزیره کیش بپردازیم .

 

1 - بوستان دلفین های کیش

 

پارک دلفین کیش حیوانات مختلفی ازجمله شیرهای دریایی را در خویش جای داده است .

بوستان دلفین کیش یک پارک تفریحی عظیم 100 هکتاری است که در نصیب جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است . این صاحبخانه بیش تر از 20 جور پستاندار دریایی از جمله دلفین ها , شیرهای دریایی , گربه ماهیان , گردوها و پنگوئن ها است . درین راءس اتوبوس هایی وجود دارد که می‌توانید برای بازدید از قسمت های متعدد بوستان ازجمله دلفیناریوم , بوستان پرنده و استخرهای متفاوت که پستانداران دریایی مختلفی دارا‌هستند از آنها مشاهده کنید . درصورتی که حیوان‌ها را دوست دارید , مطمئناً بایستی بدین مکان http://query.nytimes.com/search/sitesearch/?action=click&contentCollection®ion=TopBar&WT.nav=searchWidget&module=SearchSubmit&pgtype=Homepage#/Top things to do in Kish Island مراجعه نمایید .

 

2 - کشتی یونانی

 

کشتی یونانی یک کشتی باری 75 ساله است که از سال 1966 در قسمت وسیع ترین جزیره کیش به پرده رفته است . این مرزوبوم در سالیان اخیر تبدیل به یک جاذبه کلیدی توریستی کیش شده است , جایی که صدها نفر برای تماشای زیبایی در ساحل توده می‌شوند . چشم انداز غروب خورشید در شب .

صحنه های بدون نقص در ساحل کشتی یونان . غروب خورشید صحنه ای است که در ساحل کشتی یونان از دست نمی رود .

در ساحل کشتی یونان تجهیزات گسترده ای ازجمله رستوران های ایرانی و لبنانی , کافی شاپ و اجاره دوچرخه وجود دارد . چنانچه صحنه های بی نقصی از عکس , پیک نیک و معاشرت با مردم ایران را در یک دور و اطراف فراوان آرام دوست دارید , کشتی یونان مطمئناً یک تجربه ماندگار برای شما خواهد بود .

 

3 - بوستان تم اقیانوس

 

پارک آبی‌رنگ اقیانوس اولین بوستان آبی با مضمون در کشور‌ایران است که در ژانویه سال 2017 بهره برداری شد . این بوستان در فضای گشوده با ماجرا Mystery of Castle Sun ساخته شده است که به وسیله افسانه دیزنی و معمار کهنه عمل احمد جعفری اجرا شده‌است .

این پارک تم دارای بیش از 400 نفر پرسنل است و علاوه بر دو رستوران , چهار پایانه نوشیدنی و کافی شاپ و دو ناحیه خرید دارنده 13 سوار , چهار استخر و یک آبگرم است . در شش ماه اول بعداز بهره‌برداری , پارک آبی اقیانوس با جذب بیشتراز 80 هزار توریست رکورد جدیدی را در جهانگردی کیش کشور‌ایران رقم زد .

 

4 - شهر زیرزمینی کاریز

 

اشخاص زیادی به علت جاذبه های تاریخی آن به کیش مهاجرت نمیکنند , از این رو آنان را غافلگیر می نماید که بدانند کیش یکی از سابق ترین شهرهای زیرزمینی جمهوری اسلامی ایران را دارد . شهر زیرزمینی کاریز , کاریز به معنای واقعی کلمه به معنای قنات یا قنات , بیشتراز 2000 سال پیش به وسیله ساکنان شهر هاریه به مراد جمع آوری وب سایت من آب خالص تاسیس شده است .

شهر زیرزمینی کاریس یک جاذبه تاریخی و رونق توریسم جزیره کیش است .

وقتی که باطن آن می باشید , از سقف مرجانی که فسیل های باستانی ماهی و پوسته موجود است , که به وسیله اشخاص محلی گفته می شود مرتبط با میلیون ها سال قبل باشد , دقت نمائید . همچنین جذاب است بدانید که کریز در تمام فصول دارنده دمای خنک پایدار است , هیچ وقت در بالای یا این که زیر 22 - 25 مرتبه سانتیگراد نروید .

 

5 - ساحل خانمها

 

پرداخت حتی هزینه یه خرده برای به کارگیری از چیزی نظیر کنار دریا احتمال دارد غیر عادی به حیث رسد . البته حاشیه دریا بانوان کیش یکی از بهترین گونه در خاورمیانه است .

توریسم کیش : کنار دریا خانمها در جزیره کیش خانمها می‌توانند در ساحل مخصوص خانمها در جزیره کیش شنا و آفتاب بگیرند .