جاهای تفریحی کیش با قیمت

 

 

 

جاهای دیدنی کیش

 

جزیره کیش , بنا شده در خلیج عجم نزدیک جزیره قشم , محبوب ترین توچال جزیره ای کشور ایران و چهارمین مقصد دوستداشتنی توریستی در جنوب غربی آسیا است .

گردشگری کیش این محبوبیت را وامدار یک سری ادله است . کیش در کنار قشم یک ناحیه http://www.bbc.co.uk/search?q=attractions in kish تجارت آزاد است . این بدان مضمون‌ است که گردشگران هنگام مراجعه به کیش موظف نیستند تا‌هنگامیکه بیش تر از 14 روز اقامت نداشته باشند , روادید نداشته باشند . همچنین این بدان معناست که تقریباً تمام کالاها در کیش نسبت به بقیه مناطق غیر تجاری تجارت ارزان تر می باشند .

با این وجود , آنچه واقعاً این جزیره را ( مروارید خلیج فارس ( و یک مکان توریسم مضاعف دوستداشتنی معرفی می کند , جاذبه ها و امکانات تفریحی بیشماری است . بیایید به بعضا از دوستداشتنی ترین جاذبه های توریسم جزیره کیش بپردازیم .

 

1 - پارک دلفین های کیش

 

بوستان دلفین کیش حیوان‌ها مختلفی از جمله شیرهای دریایی را در خود جای داده است .

پارک دلفین کیش یک پارک تفریحی عظیم 100 هکتاری است که در قسمت جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است . این صاحب خانه بیش از 20 جور پستاندار دریایی ازجمله دلفین ها , شیرهای دریایی , گربه ماهیان , گردوها و پنگوئن ها است . در این راءس اتوبوس هایی موجود است که می توانید برای تماشا از قسمت های مختلف بوستان اعم از دلفیناریوم , پارک پرنده و استخرهای گوناگون که پستانداران دریایی متفاوتی دارند از آنها مشاهده نمایید . در صورتیکه حیوانات را دوست دارید , مطمئناً باید به این مکان مراجعه کنید .

 

2 - کشتی یونانی

 

کشتی یونانی یک کشتی باری 75 ساله است که از سال 1966 در نصیب وسیع ترین جزیره کیش به پرده رفته است . این سرزمین در سال های اخیر تبدیل به یک جاذبه کلیدی توریستی کیش شده‌است , جایی که صدها نفر برای تماشای زیبایی در کنار دریا توده می گردند . چشم انداز غروب خورشید در شب .

صحنه های بدون نقص در کنار دریا کشتی یونان . غروب خورشید صحنه ای است که در کنار دریا کشتی یونان از دست نمی رود .

در ساحل کشتی یونان تجهیزات گسترده ای از جمله رستوران های اهل ایران و لبنانی , کافی شاپ و اجاره دوچرخه موجود هست . در صورتی‌که صحنه های بی نقصی نقاط دیدنی کیش از عکس , پیک نیک و معاشرت با مردمان کشور‌ایران را در یک دور و اطراف فراوان آهسته دوست دارید , کشتی یونان مطمئناً یک تجربه به یادماندنی برای شما خواهد بود .

 

3 - بوستان تم اقیانوس

 

پارک آبی رنگ اقیانوس او‌لین بوستان آبی با مضمون در ایران است که در ژانویه سال 2017 بهره برداری شد . این بوستان در فضای باز با ماجرا Mystery of Castle Sun تاسیس شده است که توسط افسانه دیزنی و معمار کهنه کار احمد جعفری اجرا شده‌است .

این بوستان تم دارنده بیش از 400 نفر پرسنل است و علاوه بر دو رستوران , چهار پایانه آب میوه و کافی شاپ و دو حوزه‌ خرید دارای 13 سوار , چهار استخر و یک آبگرم است . در شش ماه اول پس از افتتاح , بوستان آبی اقیانوس با جذب بیش تر از 80 هزار گردشگر رکورد جدیدی را در جهانگردی کیش کشور ایران رقم زد .

 

4 - شهر زیرزمینی کاریز

 

افراد زیادی به دلیل جاذبه های تاریخی آن به کیش مهاجرت نمیکنند , از این رو آنها‌را غافلگیر می کند که بدانند کیش یکی از قدیمی ترین شهرهای زیرزمینی کشور ایران را دارااست . شهر زیرزمینی کاریز , کاریز به معنای حقیقی کلمه و واژه به معنای قنات یا قنات , بیشتراز 2000 سال پیش توسط ساکنان شهر هاریه به منظور جمع آوری آب خالص ایجاد شده است .

شهر زیرزمینی کاریس یک جاذبه تاریخی و رونق گردشگری جزیره کیش است .

هنگامی که باطن آن می‌باشید , از سقف مرجانی که فسیل های باستانی ماهی و پوسته موجود است , که بوسیله اشخاص محلی گفته می شود مربوط به میلیون ها سال گذشته باشد , اعتنا فرمایید . همینطور جذاب است بدانید که کریز در تمام فصول دارای دمای خنک استوار است , هیچ وقت در بالای یا این که زیر 22 - 25 رتبه سانتیگراد نروید .

 

5 - ساحل خانمها

 

پرداخت چه بسا هزینه کمی برای استعمال از چیزی مانند ساحل ممکن است غیر طبیعی به لحاظ برسد . ولی کنار دریا بانوان کیش یکی از شایسته ترین گونه در خاورمیانه است .

گردشگری کیش : کنار دریا خانمها در جزیره کیش خانمها می توانند در حاشیه دریا مخصوص خانمها در جزیره کیش شنا و آفتاب بگیرند .